mandag den 6. juni 2011

Tid til Is-te og Sommer te-salg

Skønne tedåser med  kvalitets te fra hele verden.
Vil du prøve den, så kører vi sommersalg med alle dåser til kun 99,- (før 139,-)
Især de
 grønne, hvide, røde
teblade er ekstra gode til is-te.
I sommerperioden er vigtigt med ekstra væske.
Lav din egen te-is..

Lav te som du plejer. Lav en stor kande. Drik en varm kop te og brug resten af kanden til is-te dagen lang. Kom en stængel mynte el. citronverbena i.
Sød teen med lidt agavesirup, stevia eller rørsukker.
Stilles på køl.
Kom evt isterninger i inden servering

Hver gang jeg drikker Chai-te tænker jeg ved mig selv, hvorfor jeg ikke laver det lidt oftere.
Måske fordi jeg først skal varme mælk. Men det smager så guddommeligt. Også selvom der ikke kommes sødestoffer i. Tag en thai-te ved aftenstid. Det gør en rolig. Prøv den vi har med kanel.
Kanel er bl.a. god til at sænke blodsukkeret.
Vi har mange typer, også sort te, der lige har fået et twist til en anden verdensdel
Kom ned i butikken, og se det store udvalg.
Du smider garanteret ikke dåsen væk bagefter.

vi ses
Urtepigerne




Ingen kommentarer:

Send en kommentar