torsdag den 10. november 2011

Lakridsøl i Kylling & Rugbrød.... Lakridspulver i Isen

Aftensmad i vintertiden

Hvad skal I have til aftensmad iaften, piger?
Inspiration herfra:

Jeg starter sélv med at åbne en lakridsøl.
Den hælder jeg lidt op af til manden og jeg selv,  skål...så bruger lidt lidt af øllet til at marinere kyllingen med, og så lige en sjat i rugbrødsdejen. Måske putter jeg også list Lakrissirup i både kyllingen og rugbrødet, eller bare lidt af mit lakridspulver...
Rikke har lovet at give mig opskriften på hendes
hjemmelavede lakridsis ....
den kommer snart her, som svar fra
Rikke Lunnemann
(smykkedesigner & hjemmeis-mager)

Mangler du lakridsopskrifter,
så får du dem på et smukt postkort, når du køber lakrids hos urtepigerne. 

Juleroser lige nu
hos
Urtepigerne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar